چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

 

دبیرکل جمعیت زنان نواندیش مسلمان گفت: در لیست انتخاباتی اصلاح طلبان، گرایش به سمت نخبگان، حضور جوان ترها و حضور پررنگ زنان در جایگاه های رفیع تصمیم گیری، جریان سازی و مدیریت های کلان مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

فاطمه راکعی عصر پنجشنبه در همایش اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه که از سوی ائتلاف فراگیر اصلاح طلبان و حامیان دولت در تالار نسترن کرمان برگزار شد با اشاره به تدوین لیست های اصلاح طلبان در شهرهایی که دارای چندین نامزد هستند افزود: لیست های اصلاح طلبان باید در این انتخابات ببرد و در این بین تفاوتی بین زنان و مردان نیست.
وی بیان کرد: چند سالی است که جمعیت های سیاسی کشور با برنامه ریزی منسجم و فرهنگ سازی لازم و نیز رایزنی با بانوان و سران اصلاح طلب در سراسر کشور درصدد حضور زنان در عرصه سیاسی هستند.
وی گفت: با انسداد سیاسی که اوج آن در دولت نهم بود، هم صدایی تشکیلاتی اصلاح طلبان رخ داد و در حال حاضر اصلاح طلبان در سراسر کشور یک حرف را می زنند.
فعال سیاسی اصلاح طلب اظهار کرد: اینها به برکات همین درد کشیدن ها و مشکلات را با رگ و پی حس کردن های اصلاح طلبی در کشور رخ داده است و برای این اتفاق باید به اصلاح طلبان تبریک گفت.
وی گفت: به خرد جمعی معتقد بوده و هستیم، به فعالیت های متفرق و تک روی نیازی نداریم و به کار جمعی برای رسیدن کشور به جایگاه مد نظر نیاز داریم.
راکعی افزود: زنان ظرفیت هایی از جمله ظرفیت های شریف مادرانه را با خود دارند و همه را به عنوان فرزندان خود می دانند و برای هیچکس بد نمی خواهند.
وی بیان کرد: این ظرفیت باعث تلطیف فضای سیاسی کشور می شود و اجازه نمی دهد افرادی در مکانی که مکان قانون گذاری و دفاع از حقوق مردم است، ندای مرگ بر و اعدام باید گردد را سر دهند.
دبیرکل جمعیت زنان نواندیش مسلمان گفت: نقد قانون حق تک تک آحاد ملت ایران است اما تا زمانی که قانونی عوض نشده است همه موظف به رعایت قانون هستیم.
وی افزود: خیلی ها مرا به شاعر رهبری و امام می شناسند و چگونه می شود که اصل ولایت فقیه را قبول نداشته باشم.
وی گفت: با وجود رد صلاحیت ها همه پای صندوق های رای می رویم و به جوان ترهایی که با شناخت آنها را انتخاب کرده ایم، رای می دهیم.
وی خاطرنشان کرد: جوان گرایی و چرخش نخبگان را در لیست ها داریم و به آن می بالیم.
راکعی گفت: در این مقطع باید حضور گسترده در پای صندوق های رای را جدی گرفته و به حضور نمایندگان خود پای صندوق های رای نیز توجه لازم را داشته باشیم.
وی افزود: مطمئن هستیم که وزارت کشور و فرمانداران به وظایف خود بخوبی عمل می کنند و اگر این مقدمات بدرستی انجام شود خیلی امیدوار هستیم که اکثریت را در مجلس داشته باشیم.
وی شعار اصلاح طلبان را 'امید، آرامش و رونق اقتصادی' ذکر کرد و درباره برجام نیز گفت: دیدید که بعد از برجام و با وجود اینکه رهبری آن را تایید کردند، افرادی چقدر توهین کردند.
این شاعر و فعال سیاسی اظهار کرد: در هر صورت با درایت دولت جناب آقای روحانی و تیم مذاکراه کننده، برجام به موفقیت رسید و آثار مختلف آن را در زوایای مختلف زندگی ایرانیان خواهیم دید و تا آن زمان فاصله زیادی نمانده است.
وی گفت: این مجلس در پسابرجام می تواند به موفقیت های تعیین شده دست یابد و با همه توان طرح هایی را برای تسری توسعه در حوزه های مختلف ارائه می دهیم.
راکعی افزود: پس از انتخابات و ان شاءالله با حضور حداکثری اصلاح طلبان در مجلس موفقیت های دولت روزافزون خواهد شد.
وی بیان کرد: معتقدم که رهاورد برجام بیشتر از اقتصاد در حوزه فرهنگ بوده است.
قائم مقام ستاد ائتلاف فراگیر اصلاح طلبان استان کرمان هم در این نشست گفت: مجموعه اصلاح طلبان براساس برنامه ریزی های انجام شده، تصمیم قاطع خود را بر مشارکت حداکثری در انتخابات قرار داده اند.
محمدرضا نژاد حیدری افزود: ان شاءالله همه ما همراهی می کنیم تا در هفتم اسفندماه، خرداد 92 دیگری را خلق کنیم.
وی گفت: ممکن است بر اثر اتفاقاتی که در فضای سیاسی می افتد دچار یاس و ناامیدی شویم اما باید تلاش کنیم که یاس و ناامیدی را از خود دور کرده و محکم و منسجم مانند عرصه هایی دیگری که محکم به صحنه آمدیم و موفقیت آن را به نام خود تمام کردیم در انتخابات نیز به صحنه آمده و شاهد پیروزی اصلاح طلبان باشیم.
نژاد حیدری افزود: همه باید این نکته را مد نظر داشته باشیم که فرصت کمی داریم و باید از این فرصت استفاده کنیم و مجموعه های حامیان دولت و حزب اعتدال و توسعه نیز در کنار شما خواهند بود.
143 نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کرمان و 36 نامزد حوزه انتخابیه کرمان و راور از امروز - پنجشنبه - تبلیغات خود را شروع کردند که تا ششم اسفند ادامه دارد./ایرنا/

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna